Odp: Internet w Aster-City

Autor: CRASH (crash_at_kki.net.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 23:40:57 MET DST

Szymon Sokol wrote:
> No więc z dotychczasowej dyskusji wynika wyraźnie:
> AsterCity Net *nie* zaspokoi (bo też nie zależy jej na tym) potrzeb
> tych 5%, do których zalicza się większość dyskutantów (w tym i ja).
> Być może natomiast zaspokoi te pozostałe 95% "przeciętnych".
> Problem zaś polega na tym, że mało kto zwraca uwagę na to, że
> czytelnicy polipa nie stanowią dobrej próbki losowej...

Nareszcie jakas sensowna wypowiedz, tak to juz jest na tym swiecie,
ze mniejszosc olevana jest przez wiekszosc. JA zaliczam sie do tej
wiekszosci, dla ktorej Aster City bedzie zdecydowanie pozytywnym
rozwiazaniem.

Dyskutanci POLIPA w tym wypadku absolutnie nie sa reprezentatywni
dla wiekszosci uzytkownikow Internetu. Ale zawsze milo jest popatrzec,
jakie problemy mniejszosc sobie wymysla. :-)

CRASH

"Spiewac kazdy moze"