Re: problem z protokolem SMTP!

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_faq-bot.ziembor.waw.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 14:13:59 MET DST

Sun, 19 Apr 1998 01:11:16 +0200, Pawel Bajorek na pl.comp.mail.mta napisał:
>mam pytanie, czy ktos spotkal sie moze z takim problemem, serwer
>pocztowy (sendmail) dzialajacy na Unix-ie (z wyjsciem do NASK-u) do tej
>pory bez problemu wysylal i odbieral poczte SMTP, a jednak z dnia na
>dzien (z 5 na 6 kwietnia) przestal wysylac wieksza poczte (od
>kilkudziesieciu KB wzwyz), zaznaczam ze nie ma ograniczen na poczte w
>konfiguracji sendmaila, serwer nie byl w miedzy czasie
>przekonfigurowywany, nie jest tez specjalnie obciazony, siec dziala
>poprawnie, kable w porzadku, konfiguracja wielokrotnie sprawdzona...co
> [...]

zmuś NASKowców by pogrzebali przy ostatnim ich routerze...
część z ich routerów to jakieś whelfleet,y które trzeba tak co dwa
miesiące robootować (przynajmniej ja miałem takie objawy i pomoga
sytematycznie grzebanie i reboot).

BTW. sprawdź jak duże ramki Ci przepuszcza, jednym z objawów jakie
miałem to nie puszczanie ramek 1500 (i po prostu je gubił, nawet nie
odrzucał, czy fragmetnował)

--
Ziemek Borowski                 http://faq-bot.usenet.pl/