Re: Internet w Aster-City

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 12:00:37 MET DST

Andrzej Bursztynski <NoSpam_and_at_andy.pse.pl> wrote:
: Ile konkretnie? Czy właśnie te 500zł/mies (wybrane celem odstraszenia?)
: Ja się nie upieram że za 80 zł powinien każdy mieć pasmo 34 Mbps direct
: do USA... Ale nadal nie rozumiem wyliczeń - mam wrażenie że zostały zrobione
: z założeniem że wpływy od klientów mają pokryć inwestycję w ciągu pół roku..

Oj Andrzej. TO jest biznes a nie instytucja charytatywna, jak sie nie
podoba, to zaloz firme i sprzedawaj taniej.
Towar jest tyle warty i klient jest sklonny za niego zaplacic. :-)
80zl to cena w sam raz - zobaczcie na swoje rachunki telefoniczne,
stac was na tyle i jestescie sklonni tyle zaplacic :-)
Chcesz miec IP i wystawic wlasny serwer ? A ile jestes sklonny zaplacic?
800zl nie, bo juz bys go mial, to trzeba sprobowac czy 500 przejdzie :-)

A na usprawiedliwienie AC - pamietajcie jeszcze ze to kablowka - w jedna
strone jest szybko, w druga wolno. Kilka obciazonych serwerow
zezre kanal zwrotny - wiec sluszny jest pomysl zeby je limitowac.

: Albo gdzieś brak konsekwencji w tłumaczeniu. Opłata instalacyjna jest
: bardzo wysoka. Abonament miesięczny jest też IMHO wysoki w stosunku
: do tego co jest oferowane

Nie podoba sie - nie kupuj, nikt Ci nie kaze :-)
Osobiscie podejrzewam ze abonament jest za niski - za 120 zl tez by sie
sprzedal :-)

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |