Re: Internet w Aster-City

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 10:47:37 MET DST

Michal Rok wrote:

>Pasma jest sporo, ale pasmo kosztuje. Zamiast rozdac pasmo za darmo po
>sieci Astercity moge je przeciez sprzedac "normalnemu" uzytkownikowi.

Jasne, czyli wychodzi na to że AC to taki "nienormalny" użytkownik.
OK, wystarczy to jasno powiedzieć a nie twierdzić że dostarcza się
"internet w kablówce".

>Oczywiscie ze nie. Ale uzytkownik ktory kupuje dial-up nie postawi sobie
>serwera. Za to taki, ktory kupuje sobie linie stala placi za to istotnie
>wiecej, niz te 80 zl/miesiac dla ACC, wiec dostaje lepsza usluge.

Ile konkretnie? Czy właśnie te 500zł/mies (wybrane celem odstraszenia?)
Ja się nie upieram że za 80 zł powinien każdy mieć pasmo 34 Mbps direct
do USA... Ale nadal nie rozumiem wyliczeń - mam wrażenie że zostały zrobione
z założeniem że wpływy od klientów mają pokryć inwestycję w ciągu pół roku..

Albo gdzieś brak konsekwencji w tłumaczeniu. Opłata instalacyjna jest
bardzo wysoka. Abonament miesięczny jest też IMHO wysoki w stosunku
do tego co jest oferowane - uzasadnienie, że musi się zwrócić koszt modemu
($700). Tego nie rozumiem, gdyż IMHO koszt modemu rozkłada się na iluś
abonentów (chyba że AC/PDI będzie instalawać modem dla każdego klienta)
a koszt choćby podciągnięcia nowego kabla do budynku jest AFAIK wyższy..

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.