Re: Internet w Aster-City

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 12:31:11 MET DST

Jaroslaw Lis wrote:
> [...]
>: z założeniem że wpływy od klientów mają pokryć inwestycję w ciągu pół roku..
>
>Oj Andrzej. TO jest biznes a nie instytucja charytatywna, jak sie nie
>podoba, to zaloz firme i sprzedawaj taniej.
>Towar jest tyle warty i klient jest sklonny za niego zaplacic. :-)
>80zl to cena w sam raz - zobaczcie na swoje rachunki telefoniczne,
>stac was na tyle i jestescie sklonni tyle zaplacic :-)
>Chcesz miec IP i wystawic wlasny serwer ? A ile jestes sklonny zaplacic?
>800zl nie, bo juz bys go mial, to trzeba sprobowac czy 500 przejdzie :-)

Oczywiście, bardzo dużo firm tak działa w Polsce. A mi m.in. za to płacą
żeby wydawać rozsądnie pieniądze a nie słuchać z wielkimi oczyma bzdur
zapodawanych przez specjalistów z marketingu więc co nieco się nauczyłem. -)

>A na usprawiedliwienie AC - pamietajcie jeszcze ze to kablowka - w jedna
>strone jest szybko, w druga wolno. Kilka obciazonych serwerow
>zezre kanal zwrotny - wiec sluszny jest pomysl zeby je limitowac.

Wszystko jest ok, ale biznesowo podchodząc - wcale ta oferta nie jest
tak różowa...

>: Albo gdzieś brak konsekwencji w tłumaczeniu. Opłata instalacyjna jest
>: bardzo wysoka. Abonament miesięczny jest też IMHO wysoki w stosunku
>: do tego co jest oferowane
>
>Nie podoba sie - nie kupuj, nikt Ci nie kaze :-)
>Osobiscie podejrzewam ze abonament jest za niski - za 120 zl tez by sie
>sprzedal :-)

Jarku, po co właściwie to piszesz? Wszystko już słyszeliśmy.
Jest za wysoki, ISDN to 60 zł abonamentu..

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.