Re: Internet w Aster-City

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 18 Apr 1998 - 11:54:09 MET DST

Darek Pyżanowski <darekp_at_astercity.net> wrote:
: Wracajac do oplat za korzystanie z modemu. Przychylam sie do opinii, przez
: kogos juz tu prezentowanej, ze spora ilosc osob korzysta z call-backu z
: pracy, wskazuja na to adresy email.

Akurat adres e-mail na to wcale nie wskazuje - moge podac swoj "roboczy"
email, i korzystac z "darmowego" 202122. Nawet jesli wysylam
dane z hosta "roboczego", to i tak nie wiadomo czy robota do mnie
dzwoni, czy ja do pracy. Nie wiem kto ma takie warunki zeby mu pracodawca
przymknal oko na 200zl rachunku na telefonie co miesiac.

: Prosze wiec nie oszukiwac, ze dostep
: poprzez 0-202122 jest tani, bezproblemowy.

No coz - z rzadka korzystam z tego numeru, pamietam tygodnie gdy
testowo probowalem i prawie zawsze bylo cos nie tak, ostatnio jest chyba
bez problemow - przynajmniej we Wroclawiu.

J.