Re: Internet w Aster-City

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 12:50:37 MET DST

Darek Pyżanowski wrote:
[..]
>Nie traktuje Inetu jako zrodla swoich dochodow, a raczej jako rozrywke,

I co to ma do rzeczy - czy ja kogoś namawiam do dochodów? Czy my dyskutujemy
o robieniu biznesu przez klientów "Interneta w kablu od AC"?

>przyznaje to otwarcie. Nie zamierzam z nikim sie skrzykiwac, ani nic
>stawiac, a tym bardziej uzerac z TPSA. Okolo rok temu probowalem poprzez
>Polbox zalatwic dzierzawke na 115 kb/s, aby podlaczyc siec lokalna w naszym
>bloku do Inetu. Niestety, koszta jakie przedstawiono, byly stanowczo za duze
>dla mnie i moich znajomych, jak na zrodlo rozrywki, a nie pracy. Nie byly
>jakos tak niskie, jak co po niektorzy opisuja to w mailach.

Bo jakoś tak nikt nie pisał o łączu 115 kb/s a 33600 bps i nie rok
temu a od chyba 2 miesięcy.

[..]
>Nie zamierzam nikogo zachecac do tego aby skorzystal z uslugi Aster, jest
>wolny rynek, a ja wybralem te oferte, jak dla mnie bardzo rozsadna.

I o to chodzi. -)

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.