Re: Internet w Aster-City

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 18 Apr 1998 - 14:09:46 MET DST

Darek Pyżanowski <darekp_at_astercity.net> wrote:
[----]
: Wracajac do oplat za korzystanie z modemu. Przychylam sie do opinii, przez
: kogos juz tu prezentowanej, ze spora ilosc osob korzysta z call-backu z
: pracy, wskazuja na to adresy email. Prosze wiec nie oszukiwac, ze dostep
Przepraszam bardzo, ale to jest bełkot. Adresy e-mail wskazują
jedynie na to, że niektóre osoby (w tym ja) podają w newsach swoje
służbowe adresy. Nic więcej. Nie informują one o tym, czy z USENETu
korzystam w pracy, czy w domu; jeśli w pracy, to czy w godzinach
pracy czy poza nimi, a jeśli w domu, to czy przez callback, normalne
połączenie na własny koszt, dzierżawkę, komórkę, radiolinię lub kablówkę,
albo jeszcze inaczej.

[ten posting został napisany z mojego miejsca pracy, poza godzinami
pracy]

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej