Re: Internet w Aster-City

Autor: Michal Rok (mrok_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 22:43:46 MET DST

B.Maruszewski_at_jtz.org.pl wrote:

> A ja wlasnie pisalem o AC. Czyli panowie pracuja tylko od 7:00 do
> 15:00 i reszta ich nie obchodzi... A niestety siec komputerowa to cos
> innego niz CATV i tam trzeba siedziec 24h/dobe. Ale to raczej do AC a
> nie do Ciebie.

Tradycyjnie - zwroce ci uwage na realia ekonomiczne. W sieci telewizji
kablowej przyjete sa inne standardy reakcji na uszkodzenia - to co u
nich jest normalne, np. naprawa po kilku dniach, dla nas moze byc
powodem do morderstwa w afekcie. Obecne 80 uzytkownikow wymnozone przez
80 zl abonamentu to troche za malo pieniedzy zeby utrzymac calodobowy
serwis sieci. Zreszta zastanow sie - co moze spowodowac awarie o 2 w
nocy? Padniety twardy dysk - sprawa admina. Uszkodzony modem - do
admina. To co ma sie zepsuc? Kabel w studzience? Jesli ktos chce miec
serwis 24h i super czas reakcji idzie do normalnego providera i wydaje
normalne ciezkie pieniadze na lacze stale. I wtedy moze wymagac super
czasu reakcji.

Michal

--
 Michal Rok,  for PGP key & home page see http://www.waw.pdi.net/~mrok/