Re: Internet w Aster-City

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 17:06:36 MET DST

Darek Pyżanowski <darekp_at_polbox.com> wrote:

: Witam z coraz mniejsza symaptia...

Pal licho sympatie, liczy się merytoryka.

: Korzystamy z ICQ, jezeli do mnie napisza, to natychmiast moge
: im odpowiedziec.

Sprawy, o których piszecie, wymagają natychmiastowej odpowiedzi?
Żeby było jasne: nie neguję, że można mieć dzierżawę do domku.
Nie neguję, że można jej fajnie używać. Neguję jedynie nazywanie
tego "czymś potrzebnym" w przyapdku przeciętnego Polaka.

: A jak nagle najdzie mnie ochota, zobaczyc co pisza o telewizji,
: to klikam na pl.rec.telewizja i mam... a nie ponowne laczenie,
: sciaganie itd. itp.

Kilkadziesiąt sekund sprawia Ci aż taką rożnicę?

:>Jakie "nowe maile"? W jakim "pędzie"?
: No to jednak uwiera Cie tlusty portfel... i Telepsa odzywiasz wzorowo...

Możesz wyjaśnić związek przyczynowo-skutkowy między zacytowanym powyżej
zdaniem napisanym przeze mnie, a Twoim komentarzem? Bo mam atak tępoty
i nie trybię :(

: Widac masz male potrzeby, ale w takim razie, po co Ci stale IP, jesli tak
: rzadko bywasz w internecie...

Trochę dla wygody, ale głownie dla większego bezpieczeństwa.

:>Mnie też nie gnębi...
: Widac masz marne kontakty...

Marne kontakty z kim? :)

: W moim samochodzie, mimo ze wiem jak co dziala, to i tak nic bym samemu
: nie naprawil, gdyz naruszlbym warunki gwarancji...

Ja nie mówię o naprawianiu. Mówię o nie używaniu niesprawnego.

: Masz racje, a admin codzienie kombinuje jak nam utrudnic zycie, a to
: kabel przegryzie, a to poczte skasuje... Uwazasz, ze jego jedynym celem
: jest walka z abonentami z Aster?

Uważam, że argument "nie jestem zależny" nie jest adekwatny do opisanej
przez Ciebie sytuacji. O intencjach admina się nie wypowiadałem.

: Po drugie istnieje umowa pisemna z Aster, jezeli jestes niezadowolony z
: uslug, zwaracja koszty podlaczenia...

Chwali im się. Nawet bardzo. Ale nie mieszaj tego z "niezależnością
połączenia". A propos: co jest w umowie na temat jej rozwiązywania
przez strony?

: Przy TelePsie to darmo. Kosztuje tyle ile dobra, oryginalna plyta CD...
: Jednej plytki na miesiac nie moge poswiecic w imie abonamentu dla Aster?
: Bzdura...

Możesz, proszę bardzo. Skoro chcesz wydawać kasę, to przecież nie powiem
Ci, żebyś tego nie robił (bo to nie moja sprawa). Ja tylko rozważałem
sens takiego podłączenia - a dokładniej dyskutowałem z podanymi argumentami.

: A czy, jak napisal Futszak, czlowiek ogladajacy telewizje 3,5 godziny na
: dzien tez jest uzalezniony?

A ja odpowiedziałem mu, że IMHO tak (przynajmniej lekko/częściowo) :-)

: To chyba polowa spoleczenstwa jest teleholikami, wole
: swoje "uzaleznienie" niz gapienie sie w TV...

Z mojego punktu widzenia oba te uzależnienia należą do tej samej klasy
abstrakcji :)

--
	Leszek.