Re: Internet w Aster-City

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 16:53:57 MET DST

futszak <futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl> wrote:

: Koszty utrzymania Internetu przez "kablowke" przypominaja wlasny
: samochod, ktory tez nie jest za darmo, ale kosztuje znacznie mniej,
: niz wypozyczony, ktory mozna porownac wlasnie do tpsa :(

A co to ma wspólnego z Twoim argumentem (przypomnę: "porowanie Aster do
samochodu wlasnego, moze niezbyt dobrego, ale wlasnego..."), o którym
mówimy? Nie o kosztach pisałeś, tylko o "własności".

:>A Internet przez kablówkę to niby dają za darmo, bez żadnej kasy? ;)))
: Znaaaacznie taniej.

Dla ircoholików pewnie tak. Policzmy: 80PLN to circa 400 impulsów,
prawda? 400 impulsów to 1200 minut, czyli 20 godzin on-line. Wypada
- po zaniżeniu - po circa 30 minut codziennie. Ircującym będzie mało,
ale po co więcej innym?

:>To naprawdę nie moja wina. Czy przypadkiem nie popadasz w uzależnienie?
: Czy jesli przecietny Polak spedza przed tv 3.5 godziny dzinnie, to
: mozna powiedziec ze jest uzalezniony ???

Ano można. Albo uzależniony, albo odmóżdżony. Przynajmniej lekko/częściowo.

--
	Leszek.