Re: Internet w Aster-City

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_cs.net.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 14:57:05 MET DST

On 98.04.16 B.Maruszewski_at_jtz.org.pl pressed the following keys:

> Ja nie kupuje dzierzawki, bo linie stala zapewila mi juz AC. Ja chce
> IP. A o ile mi wiadomo ((IP != dzierzawka) && (cena(IP) == 0)).

Rany, jak tak Ci zależy na IP, to Ci mogę dać jedno, a co mi tam, może być
nawet stałe. Problem leży w tym, że AsterCity za przeroutowanie tego IP i
tak CI naliczy opłatę :) Nie zauważasz takiego faktu, że to nie jest
instytucja, która ma Ci robić dobrze, tylko firma, która ma zarabiać? Nie
podobają Ci się te zasady? Spox, załóż sobie łącze stałe, albo załatw u
providera stały IP na dial-upie. Co? Drożej będzie...? Ano fakt... No co ja
Ci na to poradzę? Załóż konkurencyjną firmę i rozdawaj stałe IP za darmo.

Gadzinka

PS. AC i tak przy takiej ofercie przebija wszystkich providerów, więc o co
ta kłótnia? Chłopaki wyraźnie powiedzieli, że nie życzą sobie serverów do
których byłby dostęp z zewnątrz, więc będą to forsować za wszelką cenę.
Nikt nie każe Ci się godzić na takie warunki.

PPS. Zamiast tak jęczeć zajrzyj sobie w kod tunelowania IP w jądrze takiego
Linuksa i pokombinuj jak zrobić tunel w którym dane idą po połączeniu
TCP inicjowanym z hosta za maskaradą :) Ja zaglądałem, ale za cienki w
te klocki jestem... :((

--
``Speak while you are spoken to      http://pooh.cs.net.pl/
  but don't pretend you're right''     reptile_at_cs.net.pl