problem z ogłaszaniem wiadomości w Usenecie

Autor: Piotr Andrusiewicz (andrus_at_wsp.krakow.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 14:36:17 MET DST

Witam,
Gdy jestem w domu, korzystam z dostępu do Internetu poprzez TPSA w
Tarnowie.
Aby czytać wiadomości NEWS, wybrałem serwer news.tpnet.pl, ale nie mogę
ogłaszać żadnych swoich artykułów. Zmiana serwera NEWS nic nie daje - do
innych też nie mogę posyłać wiadomości.
Proszę mi odpowiedzieć, czy takie jest założenie, czy może jednak jakiś
błąd serwera? Nie jestem anonimowym użytkownikiem Internetu, posiadam
konto e-mailowe. Do kogo jeszcze mógłbym się zwrócić z tym problemem?

Pozdrowienia
Piotr Andrusiewicz
http://www.wsp.krakow.pl/~andrus