Re: Internet w Aster-City

Autor: Darek Pyżanowski (darekp_at_polbox.com)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 01:03:02 MET DST

DA_none napisał(a) :
>ja bym chetnei skorzystal z takiej mozliwosci ale jak na razie to chyba
>jest wersja testowa
>dzwonilem chcialem sie podlaczyc , zostawilem numer i czekam ... pol roku
>cos mi sie zdaje ze ten Internet w AC to tylko jedna wielka reklamowka

Dzwon, blagaj, pros, gróz, zadaj a uda sie... Ja tak robilem i teraz jestem
zachwycony...

>pozatym co to za internet w kablowce ?? przeciez to idzie koncentrykiem
>aster korzysta tylko z tego ze ma infrastrukture na osiedlach
>
>TPSA moglo by cos takiego zrobic jeszcze taniej .. tylko pewnei im sie nie
>chce .. :))

TPSA, po tym jak zachowuje sie wobec opratorów GSM, którzy dzierzawia same 2
MB linie, i jakosci jakiej one sa, nie spodziewalbym sie za duzo...

>jak zbierzesz klikudziesieciu ludzi z bloku to 2 MB wyjda ci taniej niz
>w AC (normalne numery IP, szybkie lacze i mozna sie troche o sieci
dowiedziec)

No to zbierajcie sie... wysylam blogoslawienstwo...

>heheeh a tak wogule to wam zazdroszcze :))

Nie ma co zazdroscic, na pewno Aster zawita, nie teraz, to za pól roku... To
jest pewne!

Darek Pyzanowski