Re: Internet w Aster-City

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 01:57:28 MET DST

Darek Pyżanowski <darekp_at_polbox.com> wrote:

: Nie mów mi nic o modemach, to jest tylko wyciąganie kasy, kasy
: i jeszcze raz kasy...

Dla ircoholików pewnie i tak. Zresztą, także ów "Internet przez kablówkę"
bynajmniej nie jest za darmo, nieprawdaż?

: ze inni poprostu wsiadają do samochodu nie myslać o tym, czy coś dzisiaj
: w nim się zepsuje... albo co jeszcze trzeba przerobić, aby nie zabić się
: w nim...

Wiesz, ja zdecydowanie nie lubię takich, którzy wsiadają do samochodu
nie myśląc; w ogóle niespecjalnie lubię takich, którzy nie myślą.

: Wszelkie modemy uważam za pomyłkę, nawet 56k, czy x2...

A ja nie; podobnie jak nie uważam za pomyłkę istnienia samochodów
osobowych, które przecież też niespecjalnie wiele węgla przewiozą.

: Chyba, że masz znajomych na centrali i wsadzili patyk w Twój taryfikator...

Ile godzin dziennie potrzebujesz spędzać on-line? Chyba nie więcej niż
pół?

--
	Leszek.