Re: 31 tysiecy grup ??? (bylo.Cenzura Internetu...)

Autor: Radek Wrocławski (Radoslaw.Wroclawski_at_iname.com)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 10:37:36 MET

Tomasz R. Surmacz napisał(a) w wiadomości:
<6f3il6$8eo$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Radek Wrocławski <Radoslaw.Wroclawski_at_iname.com> wrote:
>: >
>: >Ile są dla Ciebie warte regionalne grupy północnej części Oregonu ?
>: Niewiele, ale już np. grupami niemieckimi byłoby zainteresowane sporo
>: osób, a nie ma dostępu do tych grup w Polsce :((
>
>Owszem, jest. Np. na serwerach news.icm.edu.pl, news.nask.pl,
news.uw.edu.pl,
>news.pwr.wroc.pl i wielu innych.
Sorry, nie wiedziałem. Niestety wśród tych serwerów nie ma nawet
jednego, który pozwalałby wysyłać listy na te grupy użytkownikom TPSA,
ale to już nie Twoja wina...

Pozdrawiam
Radek Wrocławski
Medical Academy of Lodz, Pharmacy Faculty
mailto:Radoslaw.Wroclawski_at_iname.com