Re: 31 tysiecy grup ??? (bylo.Cenzura Internetu...)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 13:15:28 MET

Dnia 22 Mar 98 o godz. 21:16, futszak napisal(a):

> Mi tam akurat to niepotrzebne, ale moim skromnym zdaniem powinna byc
> gdzies mozliwosc (na jakims jednym serwerze) sciagania wszystkich
> grup.
Moze sie myle, ale zdaje mi sie, ze na zadnym serwerze na swiecie nie ma
WSZYSTKICH grup.
A chyba jeden z najpelniejszych zestawow jest na dejanews, jezeli ktos
koniecznie potrzebuje jakiejs egzotycznej grupy, ktorej nie ma w Polsce.
Mnie osobiscie, poza grupami relcom.*, ktore przez jakis czas nie byly
dostepne (sciagalem je wtedy najpierw przez bramke news->mail w Kijowie,
ktora relcom.* udostepniala wszystkim, a potem z "wariata" w USA - poprosilem
tam o dostep i dostalem), nie zdarzyla sie sytuacja, zebym wiedzial ze
istnieje jakas interesujaca mnie grupa i chcial do niej zajrzec, a w Polsce
jej nie bylo.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl