Re: 31 tysiecy grup ??? (bylo.Cenzura Internetu...)

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 22 Mar 1998 - 19:39:37 MET

 Radek> Jan Rychter napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
 Radek> Niewiele, ale już np. grupami niemieckimi byłoby zainteresowane
 Radek> sporo osób, a nie ma dostępu do tych grup w Polsce :((

Najwyraźniej nie sprawdziłeś, a piszesz. Na news.icm.edu.pl są
np. hierarchie (między innymi):

de.*
fr.*
it.*
es.*
no.*
uk.*
nl.*
cz.*

 Radek> Czytaj anglojęzyczne + polskie

Nie.

Poza tym, jeżeli będzie zapotrzebowanie na jakąś zagraniczną hierarchię,
wystarczy mi o tym powiedzieć -- chętnie dołożę. Tylko niech będzie
zainteresowane choć parę osób. Dla samej frajdy posiadania "wszystkich
grup" (cokolwiek to znaczy) nie ma sensu ich dodawać...

pozdrawiam,
--J.