31 tysiecy grup ??? (bylo.Cenzura Internetu...)

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 23:02:53 MET

On 20 Mar 1998 22:53:28 GMT, krokos_at_ix.netcom.com wrote:
>Dlaczego odmawia sie
>i uniemozliwia dostepu do pozostalych 31 tysiecy group
>dyskusyjnych polskiemu uzytkownikowi Internetu???
Ja o tym pierwsze slysze !!!
Jak to wyglada, czyzby naprawde na swiecie bylo az tyle grup ???
W takim razie skoro tak sprawa wyglada to dlaczego zaden serwer news w
Polsce ich tylu nie ma ???
Czy nie istnieje mozliwosc podlaczenia swojego serwera news do
jakiegos zagranicznego serwera ???

Niech mi ktos to wyjasni, bo ja juz nic nie rozumiem :(

futszak