Re: 31 tysiecy grup ??? (bylo.Cenzura Internetu...)

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 23:21:13 MET

 futszak> On 20 Mar 1998 22:53:28 GMT, krokos_at_ix.netcom.com wrote:
> [...]
 futszak> Ja o tym pierwsze slysze !!! Jak to wyglada, czyzby naprawde
 futszak> na swiecie bylo az tyle grup ??? W takim razie skoro tak
 futszak> sprawa wyglada to dlaczego zaden serwer news w Polsce ich tylu
 futszak> nie ma ??? Czy nie istnieje mozliwosc podlaczenia swojego
 futszak> serwera news do jakiegos zagranicznego serwera ???

 futszak> Niech mi ktos to wyjasni, bo ja juz nic nie rozumiem :(

Ile są dla Ciebie warte regionalne grupy północnej części Oregonu ?
Ile osób Twoim zdaniem będzie je chciało w Polsce czytać ?

Wszystkie duże hierarchie w Polsce są.

--J.