Re: Pomoc w akcji przeciwko paleniu wsrod mlodziezy

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 17:10:50 MET

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:

>: zadnych oplat za kliki ani nie ciagniemy innych tego typu zyskow. *NIE*
>: jest tez mozliwe, zebys zamiast stron akcji ujzal nasze. Prawdopodobnie
>: sie pomyliles. Gwoli informacji: powinienes zajzec na
>: http://www.kspt.org.pl
>
>Spokojnie... Cezar, jak jesteś taki guru od WWW, to wiesz zapewne, że
>"FIZYCZNIE inny katalog" nic nie daje, jeśli obie nazwy symboliczne
>(www.kspt.org.pl i www.cyberservice.pl) rozwijają się na to samo IP
>(a tak jest, bo: www.kspt.org.pl IN CNAME cyber.cs.net.pl). Tzn.
>daje, ale pod warunkiem, że przeglądarka wysyła zapytanie w HTTP 1.1.
> [...]

He, he, he. Nie doceniasz mnie ... NN 1.1 - jakos bardzo ja polubilem:
nie musze ogladac roznych krojow i kolorow czcionek, krecacych sie
gifow i tym podobnych wynalazkow. A jak potrzebuje obejrzec strone
z ramkami to uruchamiam cos nowszego.
A w NN 3.x rzeczywiscie widze jakas 18-tke - no ale na to nie bylem
przygotowany. Rozumiem: wchodze na strone i nic nie widze: znaczy, ze
autor strony jest bardzo nowoczesny i bez ramek ogladac jej nie wolno :-)
Wtedy jak mi sie chce uzywam nowszego NN ( a jak mi sie nie chce to nie -
i zyskuje troche czasu). Tutaj strone zobaczylem, a wcale mi do glowy
nie przyszlo, ze ogladanie tej strony bez HTTP 1.1 jest zabronione :-)
(Rozumiem, ze przypadkowo a nie dla idei - ale po takich rzeczach
mozna odroznic profesjonalny serwis WWW od ... (powiedzmy "mniej
profesjonalnego"))

Pozdrowienia (szczegolnie dla innych fanow NN <= 2.0)

                Andrzej Eilmes