Re: Bic spamerow , lista spameriady on hot blablabla

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_ceti.com.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 16:07:25 MET

Grzegorz Szyszl'o <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
> a prosze cie bardzo:
[...]

Serdecznie dziękuję (rafałowe już miałem), ale prawdę mówiąc interesowałby
mnie bardziej jakiś EWACS (early warning automated computer system lub
podobnie ;). Dostaję spam, wysyłam dopasowaną do niego regułkę do innych
i jest szansa że ci inni tego spamu już nie dostaną. Sprawa nie jest
prosta, bo coś takiego stwarza możliwość do ogromnych nadużyć (ktoś mi
np. puści regułkę blokującą polbox.com lub kki.net.pl). Ale na pewno da
się zrobić...

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/
info: oferta_at_ceti.com.pl.  Home: http://ceti.com.pl/~kravietz/