Re: Pomoc w akcji przeciwko paleniu wsrod mlodziezy

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_klub.wesolego.spammera)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 18:17:54 MET

Andrzej Eilmes <eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl> wrote:
:> >
:> >Zapewne Andrzej ma taką zabytkową przeglądarkę (Netscape 2.0??).

:> He, he, he. Nie doceniasz mnie ... NN 1.1 - jakos bardzo ja polubilem:
:> nie musze ogladac roznych krojow i kolorow czcionek, krecacych sie
:> gifow i tym podobnych wynalazkow. A jak potrzebuje obejrzec strone
:> z ramkami to uruchamiam cos nowszego.
:> A w NN 3.x rzeczywiscie widze jakas 18-tke - no ale na to nie bylem
:> przygotowany. Rozumiem: wchodze na strone i nic nie widze: znaczy, ze
:> autor strony jest bardzo nowoczesny i bez ramek ogladac jej nie wolno :-)
:> Wtedy jak mi sie chce uzywam nowszego NN ( a jak mi sie nie chce to nie -
:> i zyskuje troche czasu). Tutaj strone zobaczylem, a wcale mi do glowy
:> nie przyszlo, ze ogladanie tej strony bez HTTP 1.1 jest zabronione :-)
:> (Rozumiem, ze przypadkowo a nie dla idei - ale po takich rzeczach
:> mozna odroznic profesjonalny serwis WWW od ... (powiedzmy "mniej
:> profesjonalnego"))

Bynajmniej. Ogladanie nie jest zabronione. Ale mam nadzieje, że nie zacznie
sie Pan domagać, aby to jeszcze w świstaku było, bo Pan ma takiego starego.
Albo, żeby nie miało polskich znaków, bo w Pana starej przeglądarce nie ma.
Itp. itd.

--
I Andrzej K. Brandt I Cyber Service  andy_at_cs.net.pl I andy_at_ciemnogrod.net  I