Re: Bic spamerow , lista spameriady on hot blablabla

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 20:28:15 MET

 Paweł> Grzegorz Szyszl'o <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
> [...]
 Paweł> [...]

 Paweł> Serdecznie dziękuję (rafałowe już miałem), ale prawdę mówiąc
 Paweł> interesowałby mnie bardziej jakiś EWACS (early warning automated
 Paweł> computer system lub podobnie ;). Dostaję spam, wysyłam
 Paweł> dopasowaną do niego regułkę do innych i jest szansa że ci inni
 Paweł> tego spamu już nie dostaną. Sprawa nie jest prosta, bo coś
 Paweł> takiego stwarza możliwość do ogromnych nadużyć (ktoś mi
 Paweł> np. puści regułkę blokującą polbox.com lub kki.net.pl). Ale na
 Paweł> pewno da się zrobić...

Tak działa RBL, czyli realtime black hole.

--J.