Re: Łączność Polski ze światem (NASK i Digex)

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 05 Mar 1998 - 20:10:32 MET

Tomasz Surmacz <ts_at_blurp.bnafh.bofh.org.pl> writes:

> NASK wyłączył o 0:00 CET (MET), a Digex wyłączył o 0:00 PST. W powstałej
> dziurze czasowej nasze pakiety z Polski zalewały Szwecję (w końcu my też
> możemy im zrobić potop), ale chciały wracać do nas przez Digex, lecz nie
> mogły, bo NASK od naszej strony zamknął kranik, żeby nic nie przeciekło.
> Dlatego w niedzielę do popołudnia nie działało nic, włącznie z DNSem.

Hmm... Dziwna troche ta teoria - to jak ustawiony byl routing
pomiedzy NASK i Szwedami/Digexem? Tablice routingu byly poczta wysylane?
Zawsze mi sie wydawalo, ze dynamiczny routing tak juz ma, ze potrafi
wybrac istniejaca droge. Rozumiem filtry itp, ale chyba po zdjeciu
interfejsu routing przestaje byc przez niego rozglaszany?

Swoja droga, teoria pasuje do sytuacji.

--
Krzysztof Halasa