Re: Łączność Polski ze światem (NASK i Digex)

Autor: Tomasz Surmacz (ts_at_blurp.bnafh.bofh.org.pl)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 03:35:21 MET

rafal wiosna (raf_at_NOSPAM.polbox.pl) wrote on 2 Mar 1998 13:01:28 GMT:
> [...]

rw> 57 minut przed czasem CET czy zachodniego wybrzeża? 8^)

No tak, to teraz wszystko jasne... Pisałem wcześniej w innym liście:

| Date: 1 Mar 1998 16:40:39 GMT
|
| O nie. Trzeba im przyznać jedno: Wyłączyli punktualnie o północy, a
| nie o 1:00 (mimo, że druga strona tego nie zrobiła - może zapomnieli?),
| bo już o 0:08 zostały zerwane na time-outach wszystkie połączenia,
| w tym np. feedy newsowe, jakie do nas szły z USA właśnie.

Moja nowa teoria jest taka:

NASK wyłączył o 0:00 CET (MET), a Digex wyłączył o 0:00 PST. W powstałej
dziurze czasowej nasze pakiety z Polski zalewały Szwecję (w końcu my też
możemy im zrobić potop), ale chciały wracać do nas przez Digex, lecz nie
mogły, bo NASK od naszej strony zamknął kranik, żeby nic nie przeciekło.
Dlatego w niedzielę do popołudnia nie działało nic, włącznie z DNSem.

: Jakiej znizki w fakturach moga spodziewac sie klienci NASK za tak dlugo
: i tak uciazliwa przerwe w lacznosci ze swiatem ?

Jak to jakiej? Zniżki przepustowości łącza. Przecież to oczywiste...

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz *-* Work:(071)3202636, tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl
  |__(_Your fault: core dumped _@/