Re: A moze jednak cenzura ???

Autor: Konik Bujany (rocking_at_horse.edu.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 18:25:32 MET

1 Mar 1998 20:10:00 GMT, "Jacek Żoch" <zoch_at_free.polbox.pl>
napisał(a):

>Ale duzo jest takich...

Nie zauważyłem, zdrowe odruchy u każdego faceta. Kobiety nie mają
zbytniego wyboru, ale nie zdziwiłbym gdyby w ukryciu namiętniie
oglądały *.male.

>Nie wszyscy ludzie musza go popierac. Prawa nie trzeba kochac, powinno sie
>go bac !

Chory jesteś. To TY POWINIENEŚ się go bać jak to lubisz

>Zasady prawne w glownych zalozeniach sa jasne i wprost wynikaja z
>dziesieciu przykazan i Bibli.

Raczysz żartować. Te o pożądaniu naprawdę znajdują uznanie prawa.
Rockwell 1984 sorry Orwel :-)

>Inne szczegoly mozna ustalic w sposob
>demokratyczny, Tak ustalone prawo powinny byc surowo wprowadzane w zycie.

Mnie to obojętne. Wprowadzajcie sobie jak chcecie się pozamykać w
klatkach