Re: A moze jednak cenzura ???

Autor: Konik Bujany (rocking_at_horse.edu.pl)
Data: Mon 02 Mar 1998 - 16:35:23 MET

Sun, 1 Mar 1998 14:47:46 +0100, "Maciej Wyczawski"
<gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl> napisał(a):

>Chyba zaczales pisac przed przeczytaniem. Jacek pisze o ZBOCZENCACH
>ogladajacych te grupy i o tym, ze przez ogladanie oni sie nie zaspokajaja a
>wrecz przeciwnie. I ma racje.

I co z tego skoro 99% zboczeńcami NIE JEST ?!

>I tutaj sie mylisz. To nie chodzi zeby wszyscy ludzie akceptowali prawo,
>tylko zeby go przestrzegali.

Najpierw muszą je zaakceptować bo inaczej przestrzegać go nie będą
choćbyś nie wiem jak kombinował. Niestety tutaj nie mylę się. Kto chce
łamać prawo to łamie i ponosi konsekwencje (lub nie).

>Ladnie by to bylo jakby policjant najpierw
>podchodzil do zlodzieja i pytal:
>Przepraszam, czy pan akceptuje paragraf o konsekwencjach za kradziez? Nie!
>To bardzo pana przepraszam, ja zamykam tylko tych co akceptuja.

A skąd Ty weźmiesz złodzieja? Przecież policjant za nim ganiał nie
będzie ! :-)

>A umowe na przestrzeganie prawa zawarles w momencie urodzin.

Coś Ci chyba odbiło. ŻADNEJ UMOWY NIE ZAWIERAŁEM w momencie urodzin!