Re: Swierk - brak lacznosci

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_hiperon.paa.gov.pl)
Data: Mon 02 Mar 1998 - 14:17:37 MET

ser_at_arch.pwr.wroc.pl.bez-spamow-prosze wrote:
> Artur Czechowski <arturcz_at_kerigma.cyf.gov.pl> napisał(a):
> : Nie sa dostepne nastepujace uslugi:
> : - poczta dla domen cyf.gov.pl i knm.org.pl
> : - primary DNS dla cyf.gov.pl,knm.org.pl,bofh.net.pl
> : - news.cyf.gov.pl, a co za tym idzie nie sa wymieniane newsy z serwerami
> : news.paa.gov.pl i news.rsw.pl.
> a kogo wlasciwie to interesuje???
Skoro publicznie pytasz, to publicznie odpowiadam, ale na grupie lepiej
pasujacej
tematycznie. Spcjalnie dla Ciebie zacytowalem caly moj posting. Ale moge
odpowiedziec Ci jeszcze raz: interesuje to uzytkownikow domen
cyf.gov.pl,
knm.org.pl, bofh.net.pl oraz korzystajacych z newsserwerow
news.paa.gov.pl
i news.rsw.pl

> zmien moze pole distribution, co?
Masz jakies konstruktywne propozycje?

A w ogole to po co ja z Toba rozmawiam...

--ac