Re: A moze jednak cenzura ???

Autor: Maciej Wyczawski (gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Sun 01 Mar 1998 - 14:47:46 MET

Konik Bujany napisał(a) w wiadomości:
<365efff8.278124410_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
>27 Feb 1998 23:25:05 GMT, "Jacek Żoch" <zoch_at_free.polbox.pl>

>Co Ty gadasz, to w/g Ciebie każdy oglądający te grupy jest zboczeńcem
>???

Chyba zaczales pisac przed przeczytaniem. Jacek pisze o ZBOCZENCACH
ogladajacych te grupy i o tym, ze przez ogladanie oni sie nie zaspokajaja a
wrecz przeciwnie. I ma racje.

>Przejaw totalitaryzmu! Czy zapytałeś się każdego człowieka czy
>akceptuje istniejący system prawny ? NIE. Czemu więc sądzisz, że
>wszyscy ludzie mają popierać go ? Może jakąś inną umowę zawarłeś ?? No
>śmiało, podaj zdroworozsądkowe powody!

I tutaj sie mylisz. To nie chodzi zeby wszyscy ludzie akceptowali prawo,
tylko zeby go przestrzegali. Ladnie by to bylo jakby policjant najpierw
podchodzil do zlodzieja i pytal:
Przepraszam, czy pan akceptuje paragraf o konsekwencjach za kradziez? Nie!
To bardzo pana przepraszam, ja zamykam tylko tych co akceptuja.
A umowe na przestrzeganie prawa zawarles w momencie urodzin.
== MACIEK --> Krakow ==
== gekusior_at_cyf-kr.edu.pl ==