Re: Łączność Polski ze ś

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 01 Mar 1998 - 11:20:28 MET

 Paweł> z informacji udzielonych przez NASK (godz. 10.00) wynika, ze
 Paweł> lacze do Szwecji to w obecnej chwili 8Mbps ale i tak nie dziala
 Paweł> routing ze Szwecji do USA wiec to chyba nie ma znaczenia, jak
 Paweł> mnie poinformowano problem lezy po stronie amerykanskiej w
 Paweł> zwiazku z tym NASK-u to nie interesuje.

Właśnie sobie uświadomiłem, że ponieważ od z górą roku wykresy statystyk
ruchu w NASK są ściśle tajne i tylko do wglądu dyrekcji NASK, można
klientom podawać absolutnie dowolne dane dotyczące przepustowości łącz.
Kto to sprawdzi? Np. od dzis reklamujemy się, że mamy 34Mbps do
Szwecji. No, oczywiście trochę wolno działa, bo się zapycha, albo nie ma
możliwości technicznych, albo WARMAN ogranicza, albo...

Podobnie ta informacja o 8Mbps do Szwecji. Można ją traktować jedynie
jako pogłoskę...

--J.