Re: Łączność Polski ze światem (NASK i Digex)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 02 Mar 1998 - 13:13:37 MET

Tomasz R. Surmacz <tsurmacz_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl> wrote:

: Na dodatek ticket o tym pojawia się na 57 minut przed wygaśnięciem tejże
: umowy, co chyba jest lekkim nieporozumieniem. Czy o tym, że umowa wygasa
: z końcem lutego wiadomo w NASKu od wczoraj i w związku z tym nie można
: było o tym poinformować wcześniej? Czy nie można też poinformować co

Powiem więcej: klienci NASK (a przynajmniej PSE) nie otrzymali wcale
żadnej informacji z NASK'u o tym fakcie. A nie wydaje mi się, żeby
była to zmiana zupełnie nieważna dla klientów, nieprawdaż?

--
	Leszek.