Re: Agent nie sciaga grup

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 28 Feb 1998 - 00:25:15 MET

Konik Bujany <rocking_at_horse.edu.pl> napisał(a) w artykule >
> a nie nastoletnia ? :-)

> A teraz spojrzyj z punktu widzenia rynku.
>
> Czy klient (w szczególności końcowy) ma prawo do kupienia dowolnego
> towaru ?
> TAK.

Np. istnieje popyt na platnych mordercow -> ludzie powinni miec prawo ich
wynajmowac.

> Czy zabraniając mu zlikwiduję pornografię ?
> NIE

Czy zabraniajac kradziezy ja zlikwidujesz ? Nie, wiec kradzieze nalezy
zalealizowac !

> Kontrolują. Może nie w icm'ie, ale za sprawą jakiegoś centrum
> komputerowego złapano kliku ludzi rozsyłających pornografię dziecięcą
> w Polsce. Jednak tak jak napisałem rynek istnieje i ma się dobrze.

Ale to niestety byl jednostkowy przypadek. Tylko szeroko naglosniona sprawa
jakiego np. naukowca z ICM by odstraszyla innych.

--
jacek