Re: Agent nie sciaga grup

Autor: Konik Bujany (rocking_at_horse.edu.pl)
Data: Fri 27 Feb 1998 - 12:40:06 MET

27 Feb 1998 01:14:08 GMT, "Jacek Żoch" <zoch_at_free.polbox.pl>
napisał(a):

>Albo alt.binaries.erotica.pre-teen.
>Przeciez to jawna pornografia dziecieca.

a nie nastoletnia ? :-)

>Jezeli bym takie rzeczy sprzedawal
>na bazarze to bym mogl i pare lat dostac.

A teraz spojrzyj z punktu widzenia rynku.

Czy klient (w szczególności końcowy) ma prawo do kupienia dowolnego
towaru ?
TAK.

Czy zabraniając mu zlikwiduję pornografię ?
NIE

PO. Uważasz, że ludzie nie powinni odczuwać popędu ?
?

Podobne pytania można zadać w odniesieniu do wielu jak nie każdego
zabronionego czynu.

>A tutaj jest na przyklad na
>serwerze icm, czyli finansujemy to wszystko z naszych podatkow. Oj,
>chcialbym, zeby tak szefa ICM wyprowadzili za to w kajdankach i pokaazali
>to wszystko w TV. Wtedy pewno inni by wreszcie zaczeli to kontrolowac !

Kontrolują. Może nie w icm'ie, ale za sprawą jakiegoś centrum
komputerowego złapano kliku ludzi rozsyłających pornografię dziecięcą
w Polsce. Jednak tak jak napisałem rynek istnieje i ma się dobrze.