Re: Agent nie sciaga grup

Autor: Konik Bujany (rocking_at_horse.edu.pl)
Data: Fri 27 Feb 1998 - 12:40:04 MET

Thu, 26 Feb 1998 17:17:18 GMT, futszak_at_WYPIERDZIELTO.irc.pl (futszak)
napisał(a):

>A tak swoja droga to co sadzisz o takich grupach jak:
>alt.binaries.pictures.erotica.child.male ???
>sa dostepne rowniez z tpsa, a nie wydaje mi sie zeby to bylo az tak do
>konca legalne.

Mniej więcej to samo. Obie grupy są LEGALNE, ale ich sens mały.

No bo co z tego, że mam crack'a jak nie mogę go użyć nie będąc
właścicielem egzemplarza programu. To właśnie byłoby nielegalne.

A zakładając, że na a.b.p.e.c.male mamy do czynienia ze zdjęciami
erotycznymi a nie pornografią to w zasadzie wszystko jest w zgodzie z
prawem. W każdym razie z punktu widzenia odbiorcy.

I wcale NIE CHCĘ by którąkolwiek z grup ograniczać. Tylko nie dziwię
się, że właśnie alt.cracks. Ta grupa naprawdę powoduje spore straty
producentów oprogramowania.