Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 25 Feb 1998 - 00:22:22 MET

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) writes:

> 0-202122 jest *dla wszystkich*. I bardzo mi sie nie podoba, ze ktos stosuje w
> tej sprawie odpowiedzialnosc zbiorowa. Czy to przez odcinanie calej domeny od
> newsow czy irca, czy to przez gremialne postponowanie na listach dyskusyjnych
> uzytkownikow tej uslugi i chec zamykania jej w getcie "idiotow".

Ja nie wiem w czym widzisz problem. Np. ja korzystam z 0202122
(tzn. moze osobiscie ja to nie, ale posrednio korzystam). Np. uzywam
tego do polaczenia z wlasciwymi komputerami, w celu wymiany poczty itp.
Uwazasz, ze to nie jest zwykle uzycie tej uslugi? Oczywiscie korzystajac
z odpowiedniego konta moge uzywac irc'a czy podobnych rzeczy, i odcinanie
ppp*tpnet.pl od anonimowych serwisow nic mi nie przeszkadza (ew. tylko
pomaga).

--
Krzysztof Halasa