Re: TPNET - blokada serwera

Autor: HeŽSk (silk_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 26 Feb 1998 - 08:44:13 MET

On Wed, 25 Feb 1998 20:39:24 GMT, XXXradekp_at_usa.net (Radoslaw
Poplawski) wrote:

>Prosze wiec o ich skomentowanie... Wiem, wiem, nie patrafisz, zdarza sie :)

  Nie chce mi sie komentowac "genialnych pomyslow".

>Dziwie sie, ze ministrem nie jest prezes TPSA. Bo do interesow ma zlota
>reke. Tylko do interesow, bo z doborem pracownikow ma juz problemy...

  Pisalem o tobie. Wylacznie o tobie ! Co do meritum - rozwin temat.

>Ale chetnie wyslucham co ty, jako pracownik TPSA, zrobiles cos pozytecznego
>dla rozwoju sieci?

  Na to pytanie niech odpowiedza ci inni. Zapytaj.

>Oprocz psucia image'u tpsa oczywiscie... (ale to ci akurat chwali :) ).

  Skomentuje to tak - jestes "stłuczka". Na watpliwe "image" pracuje
  ktos inny. Ty natomiast masz ten kompleks, ze sam nie zrobiles nic,
 a chetnie krytykujesz prace innych. Pochwal sie swoja firma.
 Chetnie poslucham opinii twego szefa na temat twojej "przydatnosci".

 HeSk