Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Wed 25 Feb 1998 - 21:39:24 MET

On Wed, 25 Feb 1998 05:59:43 GMT, silk_at_friko.onet.pl (HeŽSk) wrote:

> Wyobraz sobie, ze czasem czytajac to co ty piszesz zastanawiam sie
> czy masz cos do powiedzenia. Wypisujesz "genialne" uwagi na kazdy
> temat, proponujesz "cudowne recepty", uwazasz, ze wiesz najlepiej...

Prosze wiec o ich skomentowanie... Wiem, wiem, nie patrafisz, zdarza sie :)

> Wg ciebie caly swiat to kupa matolow tylko ty jeden masz
> recepte na wszystko. Skoro tak, dlaczego nie jestes ministrem ?

Dziwie sie, ze ministrem nie jest prezes TPSA. Bo do interesow ma zlota
reke. Tylko do interesow, bo z doborem pracownikow ma juz problemy...

Ale chetnie wyslucham co ty, jako pracownik TPSA, zrobiles cos pozytecznego
dla rozwoju sieci? Oprocz psucia image'u tpsa oczywiscie... (ale to ci
akurat chwali :) ).

PS. Skoro jestes taki mocny w mowie i pismie to czemu nie jestes specem od
PR? Akurat tpsa mocno by sie to przydalo.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
F1LC: http://www.kki.net.pl/f1/competition/competition.html