Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Thu 26 Feb 1998 - 23:23:51 MET

On Thu, 26 Feb 1998 07:44:13 GMT, silk_at_friko.onet.pl (HeŽSk) wrote:

> Nie chce mi sie komentowac "genialnych pomyslow".

Moze masz wlasne. Nie masz zadnych? Zdarza sie :)))

> Pisalem o tobie. Wylacznie o tobie ! Co do meritum - rozwin temat.

Udowadniasz, ze jednak sa glupie pytania...

> Na to pytanie niech odpowiedza ci inni. Zapytaj.

Nie krepuj sie. Nie podpisujesz sie, wiec awansu za zaslugi nie dostaniesz.

> Skomentuje to tak - jestes "stłuczka". Na watpliwe "image" pracuje
> ktos inny.

Na image pracuja wszyscy pracownicy. Nawet ty.

> Ty natomiast masz ten kompleks, ze sam nie zrobiles nic,

Dla tpsa? Przyznaje sie bez bicia, nic - tylko wymagam :))) Jestem ciezkim
klientem :)))

> a chetnie krytykujesz prace innych. Pochwal sie swoja firma.

Nie jest z "branzy".

> Chetnie poslucham opinii twego szefa na temat twojej "przydatnosci".

Pudlo. Nie mam szefa.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/