Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_use.address.from.sig.onet.pl)
Data: Mon 23 Feb 1998 - 19:50:47 MET

In pl.listserv.polip Marcin Wieczorek <wieczor_at_polbox.com> wrote:
> Moge publicznie. Na pl.comp.pecet byl gosc ( ywruh sie nazywal ) z
> friko3. Wysylal takie tam rozne rzeczy na liste. I co? I nic. Poszukaj
> w archiwum listy. Ktos pisal, ze zaalarmowal admina friko3 i ten go
                    ^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^
> olal. Jak nie znajdziesz postu to Ci go podesle. Podejrzewam, ze
> gdybym ja zaczal odstawiac takie numery jak ywruh to PDI szybko
> skasowaloby moje konto.

> No chyba, ze ci z friko nie sa waszymi klientami ( uzytkownicy to byl
> skrot myslowy - uzytkownicy serwisow ).

> Cytat ze wspomnianego postu:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Webmaster, jak sama nazwa wskazuje, zajmuje się WWW i webmasterowaniem.
I ma "olewać" takie sprawy, bo to nie należy do jego obowiązków.
(A i tak założę się, że przekazał "dalej"...)

Administrator kont darmowych też nie jest od tego, by wychowywać
użytkowników. Sprawy nadużyć z kont darmowych (komercyjnych też)
należy kierować na adres: abuse_at_friko.onet.pl (lub: abuse_at_onet.pl),
a stosowni ludzie zaczynają się zastanawiać co z tym dalej począć.

Tak, tego nie załatwia się od ręki. Tak, to musi potrwać.
Staramy się, by nie ucierpiał żaden nasz użytkownik (klient),
tylko dlatego, że ktoś wyśle byle co...
My musimy całą sprawę zbadać, i to musi potrwać.

Ale powtórzę - trzeba kierować takie informacje pod właściwe adresy...

Jeszcze jakieś pytania?

--
Zbigniew Zych             http://onet.pl/~zych/    mailto:zych-AT-onet.pl