Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Mon 23 Feb 1998 - 14:28:49 MET

Zbigniew Zych <zych_at_use.address.from.sig.onet.pl> napisał(a):
>Przepraszam, mozesz rozwinac watek "uzytkownikow Optimusa"?
>Jesli nie chcesz publicznie - moze byc na abuse_at_onet.pl ...

Moge publicznie. Na pl.comp.pecet byl gosc ( ywruh sie nazywal ) z
friko3. Wysylal takie tam rozne rzeczy na liste. I co? I nic. Poszukaj
w archiwum listy. Ktos pisal, ze zaalarmowal admina friko3 i ten go
olal. Jak nie znajdziesz postu to Ci go podesle. Podejrzewam, ze
gdybym ja zaczal odstawiac takie numery jak ywruh to PDI szybko
skasowaloby moje konto.

No chyba, ze ci z friko nie sa waszymi klientami ( uzytkownicy to byl
skrot myslowy - uzytkownicy serwisow ).

Cytat ze wspomnianego postu:
> kolega webmaster z Optimusa olewa sprawe rownym sikiem.

Marcin Wieczorek ( T-1000 )
wieczor_at_polbox.com www.polbox.com/w/wieczor