Re: TPNET - blokada serwera

Autor: futszak (futszak_at_polbox.com)
Data: Sun 22 Feb 1998 - 16:52:18 MET

On Sat, 21 Feb 1998 18:01:19 +0100, "Wojciech Małek"
<wmalek_at_cst.tpsa.pl> wrote:
>Nie będe się upierał przy tej decyzji,
>zwłaszcza że w takiej sytacji nie ma słusznych decyzji. Faktem jest, że w
>najbliższym czasie, nie będzie włšczone zwracanie CLI na centralach, wobec
>czego nie będzie możliwa idnetyfikacja. Więc jeśli ktoś jest tak mšdry, że
>jest w stanie podać Salomonowe rozwišzanie, proszę bardzo. Można wyłšczyć
>dostęp tylko dla w/w miast, ale to też ma wady.

Proponuje zlikwidowac ppp przy wchodzeniu przez 0202122.
Zamiast ppp niech kazdy wchodzacy wpisuje nazwe uzytkownika i haslo
czyli niech kazdy zanim zacznie korzystac z Internetu niech ruszu d...
do najblizszego BOK-u Tp.S.A. ,wypelni odpowiedni formularz i po
jakims czasie bedzie mogl korzystac z Sieci calkowicie naromalnie jako
zidentyfikowany uzytkownik.
Do tego nie jest potrzebny ani CLI a rozwiaze problem nie tylko
geniuszy wysylajacych spam na news-y, lamerow ktorzy wysylaja
mail-bomby, dostepu do IRC przez krajowe serwery oraz obciazanych
laczy z finlandia (wiekszosc uzytkownikow IRC laczy sie przez funet
albo przez pspt).
Jesli ktos mi zada pytanie kto za to wszystko zaplaci odpowiem ze
uzytkownik, ten kto wypelnia ten formularz powinien wniesc jakas
niewielka oplate a poniewaz na samym poczatku tych uzytkownikow bedzie
wielu to pieniadze pokryja koszty wymiany oprogramowania (o ile to nie
jest przystosowane do weryfikacji wchodzacych uzytkownikow).

Czy moj pomysl jest zly ???

futszak