Re: SPAMy poczta (via kajzer@zeus.polsl.gliwice.pl)

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Sat 21 Feb 1998 - 16:57:27 MET

Piotr Sasiedzki (psasied_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
> W dniu dzisiejszym na skutek niefrasobliwosci jednego z naszych
> uzytkownikow intruzowi (najprawdopodobniej z terenu Krakowa

[...]

> Sprawa jest w chwili obecnej badana w celu ustalenia sprawcy.

Zastanawiam sie [i moze to jest off topic], czy to jest normalne, ze
jakis d...k robi sobie jaja, albo i nie, (w sumie nie wiem o czym tam pisal)
a powazni ludzie siedza w weekendy i nocami w robocie i albo tropia
intruza, albo zastanawiaja sie jak sie przed intruzami wybronic, a wiem, ze
mogliby robic rzeczy o wiele bardziej pozyteczne, i to tez w zakresie sieci.

I to jest inna sytuacja, niz wyrostek z palka bejsbolowa, ktory napada po
nocy na drugiego. Tutaj jeden potrafi narobic szkody, pracy i krzywdy
wielu. Jakby bron internetologiczna, albo co...

--
Pozdrowienia,
Maciek