Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_interdata.com.pl)
Data: Sat 21 Feb 1998 - 01:02:45 MET

marela wrote:

> Toz to boszewia w najczystszej postaci !!!. Czy wam sie w tej telepsie we lbach
> poprzewracalo? Zamiast pomyslec(za trudne?) jak wyeliminowac takich kretynow jak ten
> spamer z Peceta, stosujecie odpowiedzialnosc zbiorowa. Parafrazujac znane
> przyslowie mozna powiedziec: Jeden wariat zawinil wszystkich uzytkownikow
> z domeny tpsa.pl odlaczono od newsow.

To tylko jedna strona medalu. Ja również uważam, że możliwe są
następujące wyjścia:
a) identyfikacja dzwoniących przez TPSA
b) dzwoniący korzystają z providerów, którzy dbają o to, aby ich
użytkownicy się tego nie dopuszczali (np. pod groźbą utraty konta
opłaconego z góry za pewien okres i/lub z gwarancją pełnej identyfikacji
dzwoniącego)

W innych przypadkach _należy_ ograniczyć dostęp do wszystkich usług w
trybie read-only.
Jak już słyszeliśmy TPSA deklaruje, że a) nie wchodzi w grę. Więc
zostaje tylko b).

Takich idiotów będzie coraz więcej niestety.

Michał

--
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340
add: Michal Mosiewicz  *  Bugaj 66 m.54 *  95-200 Pabianice  *  POLAND