Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Sat 21 Feb 1998 - 00:48:47 MET

On Fri, 20 Feb 1998 20:42:48 GMT, msniezek_at_medianet.pl (Maciek Sniezek)
wrote:

>Może to zła grupa, ale wydaje mi się, że po 89 zmieniło się BARDZO wiele
>we WSZYSTKICH dziedzinach. Tylko ludzie się nie zmienili - jeszcze.

Bo racje mial Lenin, ze najwazniejszy jest czlowiek. I nie pomoze tu zadna
technika, skoro niekompetencja wylewajaca sie z TPSA jest niewyobrazalnych
rozmiarow.

PS. To za kims powtorzylem, a od siebie dodam, ze i bardzo dobrze, ze
news.tpnet.pl przestanie dzialac - niewatpliwie liderowal w konkursie na
najgorszy serwer NNTP.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/