Re: TPNET - blokada serwera

Autor: marela (marela_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 20 Feb 1998 - 20:40:08 MET

Wojciech Małek <wmalek_at_cst.tpsa.pl> napisał(a) w artykule
<34ED8313.E362C3BA_at_cst.tpsa.pl>...
> W związku z wyjątkowo nieprzykładnym zachowaniem niektórych użytkowników
>
> z domeny tpnet.pl i związanymi z tym skargami, łącząc się z domeny
> tpnet.pl nie ma prawa wysyłania postów ma serwer news.tpnet.pl

 Toz to boszewia w najczystszej postaci !!!. Czy wam sie w tej telepsie we lbach
poprzewracalo? Zamiast pomyslec(za trudne?) jak wyeliminowac takich kretynow jak ten
spamer z Peceta, stosujecie odpowiedzialnosc zbiorowa. Parafrazujac znane
przyslowie mozna powiedziec: Jeden wariat zawinil wszystkich uzytkownikow
z domeny tpsa.pl odlaczono od newsow.
Szczerze mowiac mam juz dosc niebywalego tupetu i bezczelnosci jaka wykazuje sie
TPsa wobec tych ktorzy ja utrzymuja. Zadam abyscie zwiekszali poziom uslug
a nie pluli nam w twarz, bo ktos was zdenerwowal. Sam place rachunki w granicach 500zl
z czego wiekszosc to polaczenia z 0 202122, poza tym znam wielu dla ktorych zabawa z
internetem jest rownie kosztowna. I nie myslcie ze bedziemy wiecznie sluchac z
opuszczona pokornie glowa waszych pohukiwan i przyjmowac kazda decyzje w milczeniu.
Cos jednak sie od roku 1989 w naszym kraju zmienilo , obudzcie sie
wreszcie.

Marek Szymanski