Re: router brzegowy w Trojmiescie

Autor: Szymon Grabowski (szymon_at_iscom.net.pl)
Data: Tue 17 Feb 1998 - 13:47:17 MET

isz_at_NOSPAM.teleadreson.com.pl napisał(a) w wiadomości:
<6cbte0$cj6$1_at_korweta.task.gda.pl>...
>Szymon Grabowski <szymon_at_iscom.net.pl> wrote:
>: Witam,
>
>: Czy komus wiadomo cos na temat problemu przeciazenia routera brzegowego
TP
>: S.A. w Trojmiescie?
>
>Co masz na myśli pisząc o przeciążeniu ?

Wystepuja czasami problemy z laczeniem sie z Polpakiem-T, niezaleznie od
providera Internetu. Problem ten dotyka nie tylko mnie, rowniez innych
providerow (np. CNT swego czasu pisalo o tym na stronie WP), a nawet szkoly
w Gdyni.
TP S.A. twierdzi, ze problem zostanie wyeliminowany wkrotce (dostawienie
nowych routerow).
Na razie jednak cicho :(

Moze komus wiadomo cos wiecej?

Pozdrawiam,

    Szymon Grabowski
    G&G INTERNATIONAL AGENCY
    ph./fax +48 58 663-93-48
    e-mail: szymon_at_iscom.net.pl
    WWW: http://www.iscom.net.pl
    "Struggling for excellence in Web design & marketing"