Re: router brzegowy w Trojmiescie

Autor: Andrzej Bagiński (abagi_at_idk.com.pl)
Data: Wed 18 Feb 1998 - 15:30:19 MET

Szymon Grabowski <szymon_at_iscom.net.pl> wrote
> Witam,

> Czy komus wiadomo cos na temat problemu przeciazenia routera brzegowego TP
> S.A. w Trojmiescie?
> Z tego co wiem problem ten dotyka wielu providerow...
> Kiedy sytuacja sie poprawi?

Problemem jest zapychany router we Wrzeszczu, ale w poprzednim tygodniu
miał być wymieniony na wydolniejszy, takiej odpowiedzi udzielił mi Gdański
oddział Polpak-T. I chyba został, bo łączność się poprawiła.

Andrzej

--
 _ _| __ \  |  /  |  Andrzej Baginski      | e-mail: abagi_at_idk.com.pl |