Re: WWW.PL !!! SKANDAL!

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Sun 15 Feb 1998 - 23:51:38 MET

Adam Plaszczyca wrote in message <34E77AB5.4499_at_calder.com.pl>...

>A o co ich oskarzysz?
>poczta.pl to domena bedaca wlasnoscia mojego providera... Moze jego?

Ooo, tzn. ta domena nie jest zarejestrowana dla firmy o nazwie Poczta?
Ciekawe :)
Dla zainteresowanych - zajrzyjcie na http://www.poczta.pl :)
Dla niezorientowanych cytat z
http://www.nask.pl/NASK/net/dns-reg.html
*********
4. NASK odmówi zarejestrowania nazwy domeny:
[...]
jest nazwą podmiotu prawnego nie związaną z wnioskodawcą.
[...]
12. Abonent może zgłosić do rejestracji jedynie taką nazwę, do której
używania ma prawo.
[...]
16. NASK zastrzega sobie prawo do natychmiastowego usunięcia delegacji
domeny, gdy zostanie mu doręczona decyzja Urzędu Patentowego lub wyrok sądu
potwierdzające prawa innego podmiotu do nazwy
********
to jest wprawdzie cytat z nowego regulaminu, ale w starym stalo jak byk, ze
domeny poczta.pl nie zarejestruja (wiec rejestracja odbyla sie pewnie wg.
nowych zasad).
Cos mi sie wydaje, ze tylko jedna firma ma prawo do uzywania nazwy Poczta (z
dopiskiem Polska), ale oczywiscie moge sie mylic.
Skoro irc.pl zmienilo lokalizacje, to moze mamy nastepna domene w kolejce?
:)

---
mgb