Re: WWW.PL !!! SKANDAL!

Autor: Miroslaw Jaworski (mjaw_at_ikp.pl)
Data: Thu 26 Feb 1998 - 15:59:36 MET

> Cos mi sie wydaje, ze tylko jedna firma ma prawo do uzywania nazwy > > Poczta (z dopiskiem Polska), ale oczywiscie moge sie mylic.
> Skoro irc.pl zmienilo lokalizacje, to moze mamy nastepna domene w > kolejce?

Niestety, dla wspomnianej instytucji NASK nie chcial zarejestrowac tej
domeny.

Stanelo na poczta-polska.pl
Minelo kilka tygodni, NASK swoim zwyczajem zmienil regulamin,
i domeny angielskojezycznej dla tejze instytucji nie dalo sie juz
zarejestrowac w strefie pl.
Zaproponowano polish-post.com.pl

MJ.
Miroslaw.Jaworski_at_ikp.com.pl ( Psyborg ) MJ102-RIPE AToM S.A.
        WAN/UNIX adm